KAYNAK KOD Gameserver Üzerinden Renkli Notice

KAYNAK KOD Gameserver Üzerinden Renkli Notice
16
1K
Forum sitemizde mesaj sayısı kasmak için oto mesaj yanıtlayıcı programlar kullanmak kesinlikle yasaktır.
Lütfen yorum yaparken ( ty,tyty, +++++, up up, asasdasf ) vb. anlamsız ifadeler kullanmayalım. Bu şekilde yorum yapan üyelerin üyelikleri durdurulacaktır.
Spam mesajlar atan kişileri RAPOR butonu ile bize bildiriniz!

Mia

28 Nis 2020
930
188
314
/clan
/ally
/kaptan
/party
/all
/shout
/merchant
/gm (GM oyun içi yazdığında mor renkte çıkan yazı gibi çıkar)

GameServerDlg.h
Ekleyin
Gizli metni görüntülemek için konuya cevap vermelisiniz.
Kod:
INLINE void SendNoticeClan(const char *msg, uint8 byNation = Nation::ALL)
{
SendChat<KNIGHTS_CHAT>(msg, byNation, true);
}

INLINE void SendNoticeAlly(const char *msg, uint8 byNation = Nation::ALL)
{
SendChat<ALLIANCE_CHAT>(msg, byNation, true);
}

INLINE void SendNoticeCommand(const char *msg, uint8 byNation = Nation::ALL)
{
SendChat<COMMAND_CHAT>(msg, byNation, true);
}

INLINE void SendNoticePart(const char *msg, uint8 byNation = Nation::ALL)
{
SendChat<PARTY_CHAT>(msg, byNation, true);
}

INLINE void SendNoticeAllChat(const char *msg, uint8 byNation = Nation::ALL)
   {
       SendChat<GENERAL_CHAT>(msg, byNation, true);
   }

INLINE void SendNoticeShout(const char *msg, uint8 byNation = Nation::ALL)
   {
       SendChat<SHOUT_CHAT>(msg, byNation, true);
   }

INLINE void SendNoticeMerchant(const char *msg, uint8 byNation = Nation::ALL)
   {
       SendChat<MERCHANT_CHAT>(msg,byNation, true);
   }

INLINE void SendNoticeGMChat(const char *msg, uint8 byNation = Nation::ALL)
   {
       SendChat<GM_CHAT>(msg, byNation, true);
   }

static ServerCommandTable s_commandTable;
altına ekle araya veya sona
Gizli metni görüntülemek için konuya cevap vermelisiniz.
Kod:
   COMMAND_HANDLER(HandleClanCommand);
   COMMAND_HANDLER(HandleAllyCommand);
   COMMAND_HANDLER(HandleCapCommand);
   COMMAND_HANDLER(HandlePartCommand);
   COMMAND_HANDLER(HandleAllCommand);
   COMMAND_HANDLER(HandleShoutCommand);
   COMMAND_HANDLER(HandleMerchantCommand);
   COMMAND_HANDLER(HandleGMCommand);

ChatHandler.cpp Ekleyin
static Command<CGameServerDlg> commandTable[] =
{
altına
Gizli metni görüntülemek için konuya cevap vermelisiniz.
Kod:
 { "clan",               &CGameServerDlg::HandleClanCommand,                 "Sends a server-wide chat notice." },
       { "ally",               &CGameServerDlg::HandleAllyCommand,                 "Sends a server-wide chat notice." },
       { "kaptan",             &CGameServerDlg::HandleCapCommand,                  "Sends a server-wide chat notice." },
       { "party",              &CGameServerDlg::HandlePartCommand,                 "Sends a server-wide chat notice." },
       { "all",                &CGameServerDlg::HandleAllCommand,                  "Sends a server-wide chat notice." },
       { "shout",              &CGameServerDlg::HandleShoutCommand,                "Sends a server-wide chat notice." },
       { "merchant",           &CGameServerDlg::HandleMerchantCommand,             "Sends a server-wide chat notice." },
       { "gm",                 &CGameServerDlg::HandleGMCommand,                   "Sends a server-wide chat notice." },

ve en alta inin bunlarıda ekleyin
Gizli metni görüntülemek için konuya cevap vermelisiniz.
Kod:
COMMAND_HANDLER(CGameServerDlg::HandleClanCommand)
{
   if (vargs.empty())
       return true;


   SendNoticeClan(args);
   return true;
}


COMMAND_HANDLER(CGameServerDlg::HandleAllyCommand)
{
   if (vargs.empty())
       return true;


   SendNoticeAlly(args);
   return true;
}


COMMAND_HANDLER(CGameServerDlg::HandleCapCommand)
{
   if (vargs.empty())
       return true;


   SendNoticeCommand(args);
   return true;
}


COMMAND_HANDLER(CGameServerDlg::HandlePartCommand)
{
   if (vargs.empty())
       return true;


   SendNoticePart(args);
   return true;
}

COMMAND_HANDLER(CGameServerDlg::HandleAllCommand)
{
   if (vargs.empty())
       return true;


   SendNoticeAllChat(args);
   return true;
}

COMMAND_HANDLER(CGameServerDlg::HandleShoutCommand)
{
   if (vargs.empty())
       return true;


   SendNoticeShout(args);
   return true;
}

COMMAND_HANDLER(CGameServerDlg::HandleMerchantCommand)
{
   if (vargs.empty())
       return true;


   SendNoticeMerchant(args);
   return true;
}


COMMAND_HANDLER(CGameServerDlg::HandleGMCommand)
{
   if (vargs.empty())
       return true;


   SendNoticeGMChat(args);
   return true;
}
 
Forum sitemizde mesaj sayısı kasmak için oto mesaj yanıtlayıcı programlar kullanmak kesinlikle yasaktır.
Lütfen yorum yaparken ( ty,tyty, +++++, up up, asasdasf ) vb. anlamsız ifadeler kullanmayalım. Bu şekilde yorum yapan üyelerin üyelikleri durdurulacaktır.
Spam mesajlar atan kişileri RAPOR butonu ile bize bildiriniz!