- 28 Nis 2020
- 932
- 237
- 314
Gameserverdlg.h eklenecekler
static ServerCommandTable s_commandTable; altına COMMAND_HANDLER'la alakalı birsürü görüceksiniz araya biyere veya sona ekleyin bunu
Chathandler.cpp eklenecekler
static Command<CGameServerDlg> commandTable[] =
{
altına ekle
sayfanın en sonuna gel ve bunu ekle
Kullanım Şekli;
static ServerCommandTable s_commandTable; altına COMMAND_HANDLER'la alakalı birsürü görüceksiniz araya biyere veya sona ekleyin bunu
Gizli metni görüntülemek için konuya cevap vermelisiniz.
Kod:
COMMAND_HANDLER(HandleReloadKingCommand);
Chathandler.cpp eklenecekler
static Command<CGameServerDlg> commandTable[] =
{
altına ekle
Gizli metni görüntülemek için konuya cevap vermelisiniz.
Kod:
{ "reload_king", &CGameServerDlg::HandleReloadKingCommand, "Reloads the in-game King tables." },
sayfanın en sonuna gel ve bunu ekle
Gizli metni görüntülemek için konuya cevap vermelisiniz.
Kod:
COMMAND_HANDLER(CGameServerDlg::HandleReloadKingCommand)
{
m_KingSystemArray.DeleteAllData();
LoadKingSystem();
return true;
}
Kullanım Şekli;
Gizli metni görüntülemek için konuya cevap vermelisiniz.
Kod:
LoadKingSystem
m_KingSystemArray
çoğu srcde aynı diye direk böyle içerik verdim sizde farklıysa ona göre düzenleyin adlarını
Kullanım şekli Kralımızı db üzerinden ekledikten sonra Gameservera geliyoruz /reload_king yazıp enterliyoruz tabloyu tekrardan yüklenicek vekral belirlediğimiz kişi oyunda ise çık gir yaparak kral olucaktır.