KAYNAK KOD Gameserver Kapatmadan Kral Değiştirme

KAYNAK KOD Gameserver Kapatmadan Kral Değiştirme
9
910
Forum sitemizde mesaj sayısı kasmak için oto mesaj yanıtlayıcı programlar kullanmak kesinlikle yasaktır.
Lütfen yorum yaparken ( ty,tyty, +++++, up up, asasdasf ) vb. anlamsız ifadeler kullanmayalım. Bu şekilde yorum yapan üyelerin üyelikleri durdurulacaktır.
Spam mesajlar atan kişileri RAPOR butonu ile bize bildiriniz!

Mia

28 Nis 2020
930
186
314
Gameserverdlg.h eklenecekler
static ServerCommandTable s_commandTable; altına COMMAND_HANDLER'la alakalı birsürü görüceksiniz araya biyere veya sona ekleyin bunu
Gizli metni görüntülemek için konuya cevap vermelisiniz.
Kod:
COMMAND_HANDLER(HandleReloadKingCommand);

Chathandler.cpp eklenecekler
static Command<CGameServerDlg> commandTable[] =
{

altına ekle
Gizli metni görüntülemek için konuya cevap vermelisiniz.
Kod:
{ "reload_king",        &CGameServerDlg::HandleReloadKingCommand,            "Reloads the in-game King tables." },

sayfanın en sonuna gel ve bunu ekle
Gizli metni görüntülemek için konuya cevap vermelisiniz.
Kod:
COMMAND_HANDLER(CGameServerDlg::HandleReloadKingCommand)
{
   m_KingSystemArray.DeleteAllData();
   LoadKingSystem();
   return true;
}

Kullanım Şekli;

Gizli metni görüntülemek için konuya cevap vermelisiniz.
Kod:
LoadKingSystem
m_KingSystemArray
çoğu srcde aynı diye direk böyle içerik verdim sizde farklıysa ona göre düzenleyin adlarını

Kullanım şekli Kralımızı db üzerinden ekledikten sonra Gameservera geliyoruz /reload_king yazıp enterliyoruz tabloyu tekrardan yüklenicek vekral belirlediğimiz kişi oyunda ise çık gir yaparak kral olucaktır.
 
Forum sitemizde mesaj sayısı kasmak için oto mesaj yanıtlayıcı programlar kullanmak kesinlikle yasaktır.
Lütfen yorum yaparken ( ty,tyty, +++++, up up, asasdasf ) vb. anlamsız ifadeler kullanmayalım. Bu şekilde yorum yapan üyelerin üyelikleri durdurulacaktır.
Spam mesajlar atan kişileri RAPOR butonu ile bize bildiriniz!